DSC00079

Een tevreden klant, daar kan ik van genieten

Collega aan het woord:

Niel Patadungan
Autotechnicus

De deur van een auto maakt op de snelweg continu een fluitend geluid. Het rubber dichtte niet alles af, daardoor kon de deur niet helemaal goed sluiten. Ondanks het een klein kiertje was, gaf het een ongelofelijk lawaai wanneer de wind erop stond. Voor mij de taak om de deur op nieuw af te stellen. Na een testrit bleek het probleem te zijn verholpen. Dat geeft mij een fijn gevoel.

Zo’n probleem met een deur vind ik leuke reparaties. Je weet dat het probleem bij de deur zit, maar of het nu elektronisch of mechanisch is nog niet. Om daar achter te komen voer ik verschillende testen uit. Ik begin bijvoorbeeld bij de ramen, als dat in orde is kijk in naar de speling bij de deur. Zo loop ik stap voor stap de punten langs totdat ik de speld in de hooiberg heb gevonden.

Als automonteur moet je perfectionistisch zijn. Als je een klacht niet 100% verhelpt dan is de klant daar de dupe van. Al met al is het best een verantwoordelijkheid, maar met de juiste spullen en fijne collega’s waarmee ik kan overleggen is de oplossing altijd dichtbij.

Het is fijn dat Mooren Auto mij de mogelijkheid geeft om door te groeien

Ik heb mijn opleiding tot automonteur afgerond, maar ik ben nog niet klaar! Ik wil nog doorgroeien als automonteur, meer verdiepen. En natuurlijk mijn APK diploma halen zodat ik ook APK-keuringen uit kan voeren. Het is fijn dat Mooren Auto mij ondersteunt bij mijn opleidingen en mij de mogelijkheid geeft om door te groeien.

DSC01511 Edit