DSC00027

Johlex Bouw: "Al 25 jaar klant bij Mooren Auto"

Al 25 jaar is Johlex Bouw klant bij Mooren Auto, uiteraard zijn we hier trots op. Wij zetten ons in om iedereen mobiel te houden en zoveel mogelijk zorgen over het wagenpark uit handen te nemen. Andre Bunders, een van de directeuren van Johlex Bouw, vertelt over zijn ervaringen.

Johlex Bouw

‘Johlex Bouw is opgericht op 1 mei 1993 door Alex van der Poel en Johan Hogenboom. Ik ben één maand later als ZZP’er voor Johlex Bouw gaan werken . Eind 1996 vertrok Johan naar Denemarken en per 1 januari 1997 heb ik Johan zijn aandelen overgenomen.

Johlex Bouw staat voor kwaliteit en garantie. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. We werken met korte lijnen zodat we snel kunnen schakelen. Ons hechte team van ervaren vakmensen werkt dagelijks aan mooie projecten. Ons wagenpark is uiteraard belangrijk en moet aansluiten bij onze missie en visie.’

P1028436

Wagenpark

‘Het is belangrijk dat alle auto’s uit ons wagenpark betrouwbaar zijn en blijven. Daarom kiezen we ervoor alle auto’s goed te laten onderhouden en wanneer een auto 10 jaar oud is deze in te ruilen. De bedrijfsauto’s worden aangepast naar de werkzaamheden en wensen van de berijder. Wanneer we komen voor een andere auto volgen we graag het advies op van Mooren Auto. Er wordt goed meegedacht en er wordt de tijd genomen om onze werkzaamheden en processen te begrijpen.

Tijdens de aflevering van de bedrijfsauto kom ik altijd samen met de berijder. Dit is leuk en ik zie het als stukje waardering naar onze medewerkers om hen met een mooie nieuwe bus te laten rijden. De bedrijfsauto’s worden afgeleverd inclusief een houten vloerplaat, imperiaal en trekhaak. De berijder kan dan zelf de inrichting van de bus bepalen voor het gereedschap.

We proberen onze medewerkers te stimuleren om hun bedrijfsauto netjes te houden. Naast het feit dat we zuinig zijn op onze bedrijfsauto’s is het niet alleen uitstraling, maar ook een stukje veiligheid. Mocht er iets gebeuren vliegen de schroeven en bouten niet door de cabine heen.’

Service

‘De service die de werkplaats van Mooren Auto biedt is voor ons heel belangrijk. De agenda kent nooit lange wachttijden wanneer we een afspraak willen maken voor reparatie of onderhoud. Maar wanneer er onverwachts iets gebeurt met een bedrijfsauto zijn we ook altijd snel geholpen. Als een collega met zijn bedrijfsauto met pech staat wordt dit direct opgelost. Het kan tenslotte niet zo zijn dat een van onze medewerkers stil komt te staan en er een werkdag verloren gaat. Afhankelijk van het probleem lost Mooren Auto dit zo snel mogelijk op. Soms op locatie, soms in de werkplaats. Bij werkzaamheden die wat langer duren kunnen we gebruik maken van een vervangende bedrijfsauto. Zo blijven we altijd mobiel.’

25 jaar

‘Johlex Bouw is al 25 jaar klant bij Mooren Auto. We hebben in die tijd een goede band opgebouwd. Afspraken worden nagekomen en we kunnen er altijd aankloppen voor goed advies over alles wat met auto’s te maken heeft. Bij Mooren wordt het gewoon goed geregeld, daar kun je op rekenen.’